poniedziałek, 29 kwietnia 2013

:)

Cześć :) U Conora na razie nic nowego , ale mam dla was imagina :)

Jest on z dedykacją dla mojej lamy Kaś ♥ ps . Nie przejmuj się wszystko będzie dobrze ,zobaczysz ! :)

Na początek wyobraź sobie , że mieszkasz w Londynie . 

Siedziałaś właśnie w domu , na sofie kiedy to twojego domu wbiegła twoja przyjaciółka Meredith .
- [T.I.] nie uwierzysz kogo poznałam ! Jack'a brata Conora ! Naszego Conora !
- czekaj , czekaj co ?!
Przyjaciółka wszystko Ci opowiedziała . Pojechała z mamą na tydzień do Brighton , do rodziny . I pewnego dnia wpadła na niego w sklepie . Rozmawiali ze sobą długo i wymienili się numerami telefonu . I do tej pory ze sobą piszą .
- Ale nie powiedziałam Ci jeszcze najlepszego  ! Oni tu przyjadą !Pojutrze , przyjadą do naszej ulubionej knajpki . On bardzo chce Cię poznać , mówiłam mu , że jesteś moją najlepszą przyjaciółką .
- Nie wiem co powiedzieć ! Jak bym wiedziała , że go tam spotkasz już dawno bym Cię tam wysłała !
- No dzięki , kochana jesteś .
- Przecież wiem :) ale .. powiedziałaś ' przyjadą ' oni ? To znaczy , że Conor też ?
- Tak !
W tym dniu nie mogłaś zasnąć , nie wierzyłaś , że spełni się twoje marzenie , że poznasz swojego idola .
Ba ! Nawet nie myślałaś , że zjesz z nim obiad i wg . ! Nazajutrz szykowałyście się u ciebie w domu . Przyjaciółka ciągle mówiła o Jack'u . Jaki on jest super i wg .
- A ty się przypadkiem nie zakochałaś ? - zapytałaś
- sama nie wiem , on jest taki .. no wiesz .
- Ha , pewnie , wiem . A tak właściwie , o której oni maja tam być ?
- tak ok . 14 , a która jest ?
Spojrzałaś na zegarek , i pożałowałaś , że nie zrobiłaś tego wcześniej .
- Jest 13:30 !
Wybiegłyście z domu , pędem . Gdy dotarłyście na miejsce oni już czekali . Spędziliście ze sobą cały dzień . Było cudownie . Rozmawialiście , poznawaliście się , żartowaliście . Gdyby was ktoś obserwował , pomyślałby , że jesteście zgraną paczką przyjaciół od wielu lat . I w sumie , tak się właśnie stało . Dzielące was kilometry nie przeszkodziły wam się spotykać prawie codziennie . Po pewnym czasie twojja przyjaciółka związała się z bratem Conora . A ty ? Hmm z Conorem dogadywałaś się świetnie . I każdy to widział , że jesteście w sobie zakochani , lecz jeszcze oficjalnie parą nie zostaliście . Dla ciebie to nie było , aż takie istotne , możesz poczekać ile trzeba . Liczy się to , że w ogóle jest . ♥



Jak wam się podobał ? Trochę krotki , wiem ,  następnym razem będzie dłuższy :)

6 komentarzy:

  1. Wiesz ... całkiem nie zły :) . Tylko mogłaś go rozwinąć np: o czym z sobą gadal iw tym gronie , o czym gadał Conor z ( T.I) jakim cudem sie do siebie zbliżyli ... i wtedy taki imagin to jest coś . Bo szczerze wiem , że jesteś nowa ale warto poczytać sobie imaginy Natalki :) . ja mam swojego bloga o Conorze i tylko dzięki Natalce jakoś mi to wychodzi a blog jest polecany :) . Moim zdaniem zrób II część i rozwiń to !!!! :D Heheszki :D Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah ;D dzięki , za rady , pisząc kolejnego imagina , myślałam o tym co napisałaś , aby rozwinąć , choć nie wiem czy mi wyszło ..

      Usuń
  2. A dasz linka do tego bloga? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra ... ale nie wiem czy dobrze mi idzie ale masz i oceń :) - http://gromani.pinger.pl/

      Usuń
  3. weź skończcie z tymi imaginami są nudne
    EkIeRa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SKORO SĄ NUDNE TO PO CO CZYTASZ !!!! Ktoś cię zmusza ? Jeżeli wolisz informacje ... ( które ciężko znaleźć )to sama sb poszukaj , a innych rzeczy nie czytaj !!! Imaginy są bardzo fajne , jeżeli ci to przeszkadza to masz problem !! Maja♥ P.S. Sądzę , że nikt nie będzie się tobą przejmować !.

      Usuń