sobota, 6 kwietnia 2013

Puzzle

Hej :) Internet mi dziś nie działa za bardzo i nie mogłam za dużo informacji znaleźć... taaak się strasznie tnie...
No, ale wiem tylko jedno, że Conor jedzie do LA w niedziele :)

No i przechodząc do głównego tematu notatki... PUZZLE... Spodobały wam się, więc teraz chcę zrobić trochę trudniejsze, bo tamte robiłam na szybko i nawet nie myślałam że się uda i że się spodobają :P

Pokażę wam kilka obrazków <jak macie jakieś ładne to mi wysyłajcie na maila nato125125@wp.pl lub piszcie do nich link pod postem, bo jak pisałam wcześniej nie działa mi dziś internet i mam takie stare>

W komentarzach piszcie numerek zdjecia, które wam się najbardziej spodoba i z niego zrobię kolejne, tym razem trudniejsze puzzle.

Zdjęcie numer 1...
 Zdjęcie nr 2
 nr 3
 nr 4
numer 5
numer 6


i numer 7



No to czekam na wasz wybór :) jutro wieczorem napiszę imagina :D

10 komentarzy:

  1. Nominowałam Cię do Liebster Blog, zapraszam do odpowiedzenia na pytania :D Więcej informacji u mnie na blogu:
    www.kalhonaahosrk.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem numer 1.
    proponuje, żebyś napisała imagina +18, powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takk to dobry pomysł ale nie taki od czapy tylko żeby był długiiiii ..... bardzo długi albo podzielony na pół i żeby zawierał - +18 , miłość , trochę smiechu ale również ciupkę dojrzałości :) Był by świetny :D

      Usuń
  3. 6 albo jeden :**

    OdpowiedzUsuń
  4. 6 lub 1 albo 6 albo 1 :***

    OdpowiedzUsuń