piątek, 5 kwietnia 2013

Newsy

Heeej :P Wiem, miałam wczoraj napisać o Jack'u. Weszłam na laptopa, włączyłam bloga no i jakoś tak wyszło, że w końcu zapomniałam... haha xD taaa mam dobrą pamięć nie ma co!

Jeszcze jedno :P ja wiem, że nie ma tu często wpisów ale sorry, szkoła itd... Staram się jak mogę, ale nie zawsze to wychodzi... To zajmuje duużo czasu :D ale teraz dodam notatkę i jak będzie conajmniej 5 komentarzy to napiszę wam imagina o Jack'u i Conorze :D

To najpierw troszkę o Con'ie

Conor dodał kolejne video diary, tym razem z Londynu :* kocham to :D początek najlepszy :P a teraz wyobraźcie sobie, że Conor kiedyś przyjedzie do Polski i z nami będzie se fotki pstrykał :)

Conor dodał to na tt KLIK

Joey Cottle wstawił to zdjęcie na swojego Twittera 


A teraz o JACK'u

Było pytanie czy on pali... A więc pali. Było gdzieś zdjęcie na którym on z Conorem razem palą...

Jack dodał to na tt KLIK to chyba jakaś zapowiedź filmu, chyba the purge czy jakos tak

zdjęcia przyjaciół Jacka'a...
Ben'a
i jeszcze on < ale nie wiem jak on się nazywa>

haha dodane 28 marca, ale zapomniałam o Jack Says haha
On pisał z jakimiś dziewczyną na omegle... A ja w tedy też na tym byłam... Zazdroszczę im! Trzeba teraz pisać w zainteresowaniach Jack Maynard...  KLIK

No i nie wiem co mogę więcej napisać o Jack'u. piszcie w komentarzach co chcecie o nim wiedzieć

6 komentarzy:

  1. Każesz pisać komentarze . Wtedy zlitujesz się i napiszesz imagina . Ale ty tak nie możesz !!! Jak nie możesz go prowadzić to weź sobie jakąś przyjaciółkę jedna , dwie , trzy ... żeby ten blog ISTNIAŁ !!!!!! Gdybyś wstawiała chociaż te imaginy .. ... nawet krótkie ... to było by coś dobrego . Nie musisz za każdym razem wstawiać 8 stronicowego imagina raz na miesiąc . Możesz dodawać jakieś ciekawostki z przeszłości Conor'a . O 1D są żarty , może o Conorze też jakieś są !! Szukałaś tak wogole ?? Nie sądzę . Uwierz , że te 5 kometarzy co ty chcesz , żeby tu się pojawiły to naprawdę jest wymaganie . Bo ty od nas oczekujesz AŻ 5 KOMĘTARZY NA TAKI BLOG JAKIM JEST TEN PROWADZONY PRZEZ CIEBIE !!! Nie chcę żeby ten blog kiedy kolwiek zniknął bo bardzo go lubię i staram się być a raczej jestem codziennie i kiedy widzę , że nie ma nic nowego to normalnie ZAŁAMKA . Wiem , że to ciezkie prowadzić taki blog i że ty tez masz swoje zycie i w żaden sposób nie chce cię tymi słowami skrzywdzić . Próbuję ci powiedzieć , że skoro wziełaś na siebie ten ciężar powinnaś o tym pamiętać , że to " Zeżre " ci połowę wolnego czasu . Jak widac nie przemyślałaś tego dobrze . Te info o tych osobach ucieszyło mnie bo w końcu coś tu dodałaś .

    Bardzo lubie ten blog i nie chcę i nigdy nie będę chciała zranić cię swoimi słowami . Wiem , że wyraziłam się w sposób zły i bezczelny bo poświęcasz temu blogowi dużo czasu ale jak wiesz , że nie dajesz rady to masz przyjaciółki , które spędzają w twoim towarzystwie dużo czasu i na pewno nie są mniej zdolne niż ty i na 100% poradziły by sobie o wiele lepiej niż ta dziewczyna ... Patrycja tak ? Wstawiła coś na przywitanie jedna notatkę i dupa !! Za przeproszeniem .

    Jeśli w jakiś sposób Cię obraziłam to wielkie sorki :) ale naprawdę chcę dla tego boga dobrze :** . I wes to sobie do serca te moje wypociny i zrób z tego bloga prawdziwy HIT INTERNETU :) . Ja wiem , że sobie poradzisz i znajdziesz pare dziewczyn , które ci pomogą z tym ciężarem . :)

    Maja ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby to było takie proste... U mnie w szkole, przynajmniej z moich koleżanek tylko ja lubię Conor'a, więc żadna nie chce ze mną pisać. Szukałam redaktorki nikt się nie zgłosił. Kogoś znaleźć to jest największy problem. A i uwierz, szukam wszystkiego co możliwe o Conorze ale mało rzeczy jeszcze jest... Nawet próbowałam podjąć współpracę z dziewczynami z Conor Maynard Poland ale nie otrzymałam odpowiedzi...

      Usuń
    2. A ze starszych albno z młodszych ? A co cię to napisz kolejny raz aż do skutku one whcodza na facebook'a !!!!!! Pisz az odpisza !!!! Nie martw się na pewno sobie poradzisz jakby co to pisz na ask'a - ask.fm/gromani1 ...... ja zawsze jestem na twoim blogu i na asku wiec zawsze ci odpiszę może nawet jutro jeśli coś napiszesz lub w niedziele bo w sobote mam wesele brata :) .

      Usuń
    3. A z - tak conor wiem że jestes pojebany ale i tak cię kocham ????? One szukaja redaktorki a wieć tobie też powinny pomóc bo to sa super dziewczyny ... na pewno ci odpiszą i ja też im o tobie napisze :*** powodzenia :)

      Usuń
    4. Dzięki :P napiszę do nich później narazie piszę imagina

      Usuń
  2. liczę na to,że napiszesz coś bo naprawdę fajne masz te imaginy

    OdpowiedzUsuń