niedziela, 4 sierpnia 2013

Takie tam z tt ;)

Heeej :D
Nudziło mi się, więc przetłumaczyłam kilka twittów z Conora tt :)


"Looks like it's gonna be a party in the rain tonight!! Lets do thissss " *Lytham Proms to festiwal który odbywa się dziś(04.08.13), na którym wystąpi między innymi Conor, Rita Ora, itd.)
"Wygląda na to, że to będzie impreza w deszczu dziś w nocy!! Zróbmy to  "

"Girls only say "I hate you" to the guys that they love."
"Dziewczyny jedynie mówią "nienawidzę cię" do facetów, których kochają."

"Lytham Proms tomorrow... who's gonna be there watching?! :)"*to z wczoraj*
"Lytham Proms jutro... Kto będzie tam oglądać?! :) "

"WHY DOES THIS ALWAYS HAPPEN TO ME. "
"Dlaczego tak się zawsze dzieje do mnie?" *Nie jestem pewna czy to dobrze przetłumaczyłam*

"Haven't actually fe;t nervous in a while... dun dun dunnnnn"
"Faktycznie nie czułem się nerwowo jakiś czas... dun dun dunnnnn"

Tu macie filmik "R U Crazy" KLIK

"And here's the video of and singing to me! Check it out and share!! " *z 29lipca*
"A oto film z  i śpiewają do mnie! Sprawdź to i akcja! "

A i najważniejsze, 30lipca minął rok od wydania albumu Conora "Contrast"! Zapewne to już wiecie... Nie wiem jak to się stało, że zapomniałyśmy o tym napisać. Przepraszam! <33

PRZYPOMINAM, ŻE TWEETUJEMY: ‪#‎mtvhottest‬ Conor Maynard     Jesteśmy na 24 miejscu. KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz