wtorek, 27 sierpnia 2013

Teledysk do R U Crazy

Heeeeej :)
W dzień na yt dodano teledysk do nowego singla Conora "R U Crazy" :)) Wcześniej pisaliście o tym w komentarzach, ale postanowiłam jeszcze tu to dodać :D

Eska na swojej stronie również napisała o R U Crazy :)) Wg nich Conor teraz jest drugim Justin Timberlakiem, a nie Biebera :)) KLIK

No i macie te zaległa zdjęcia :
-z This Is Up- filmu o One direction z chyba 20sierpnia<3


- z V Festival z bodajże 18sierpnia  :) <tu mam dużo zdjęć :) Będziecie mieli co oglądać :D Aaa i jak zdjęcia będą sie powtarzać to sorry, ale biorę z różnych stronek angielskich :D
z Niallem z 1D :D
Conor i Niall Horan ze znajomymi :)

Conor Maynard - V Festival 2013 - Don't You Worry Child

No i jeszcze pytanko :) Podoba się teledysk? :))

7 komentarzy:

  1. Poprzednie były lepsze .. tak jak jego piosenki ... Jestem tylko ciekawa czy Victoria nie była zazdrosna o tą dziewczynę :D . ( to wszystko w wielkim skrócie bo nie chce mi się pisać , a i tak na to samo wyjdzie :D ) I jeszcze jedno .. co ty sądzisz o teledysku ?! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie czego nie ma twojej opini?? Mi nie podoba się ta scena w łóżku sadzę że. Gość mający dziewczynę nie powinien nagrywać takich teledysków... Piosenka wg mnie na zaje****e beat'y a tekst jest trochę chamski np ,,must be stiupd if you think that we start again" lub ,,hoked up with your sister" kto to pisał?? Jeśli to Conor to albo jest chamski i nie szanuje dziewczyn albo ta o której jest tekst musiała mu bardzo boleśnie złamać serce. Ja nie chciałabym żeby jakiś chłopak powiedział ze jestem głupia. Ja w tekście wyłapałam też ,,bitch" ale na yt w wersji lyryck( chyba źle napisałam) nie ma tego. Nie hejtujcie mnie pisze to jako Mayniac i wyrażam swoją opinię następne może będą lepsze. Oby:) EkIeRa lub Aleksandra Grand obczajcie tez mojego bloga ola4797.bloa.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego Conor na pewno nie napisał, poza tym tu liczy się marketing, to tylko jedna piosenka, trochę podoba do Vegas Girl, tylko teraz jest niby zraniony, więc pewnie chodzi o zdradę czy coś, przecież śpiewa "cause I'm hurting baby, look what you did" nie sądzę żeby nie miał szacunku do dziewczyn, bez przesady. W tej piosence bardziej chodzi o to, że Conor jest tym dobrym, a on tej dziewczynie po prostu się znudził czy coś i zraniony Conor ma już w nosie i stracił zaufanie do wszystkich i teraz jedyne co mu pozostało to wyjść w miasto i odreagować. Tekst ogólnie lepszy raczej od np. Vegas Girl, wejdź sobie na tekstowo.pl i znajdź tłumaczenie, ale obie piosenki osiągnęły popularność (RUCRAZY dopiero osiągnie :D) nie ze względu na tekst tylko na linię melodyczną :) Biorąc pod uwagę teksty innych 'artystów' to ten tekst jest bułką z masłem (zresztą bardzo dobrą bułką :D) uwielbiam Conora i też jestem Mayniac i podoba mi się ta piosenka i teledysk i to wszystko co z tym związane. Nie hejtuję cię, też wyrażam opinię ;)

      Usuń
    2. Kochanie ja nie potrzebuję tekstowa żeby rozumieć tekst, ale się z tb zgadzam;)

      Usuń
  3. Chcecie mojej opinii, a więc okey :P
    Ogólnie piosenka mi się podoba, chociaż gdy jej pierwszy raz słuchałam wydała mi się nie szczególnie fajna... Bo jest nieco inna od tych piosenek z Contrast czy coverów. A zazwyczaj to co nowe wydaje się na początku dziwne.Teledysk ogólnie też jest bardzo faaajny. Wg mnie Conor się zmienił, ale nie wiem czy na lepsze czy na gorsze. To się jeszcze zobaczy. A co do tego że eska porównuje go teraz z Timberlake'iem to wydaje mi się, że małe podobieństwo jest na tym teledysku :)
    No to chyba wszystko co chciałam powiedzieć, chyba o niczym nie zapomniałam wspomnieć :) No i całkowicie zgadzam się do poprzednich komentarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Po wysłuchaniu kilkanaście razy piosenki sama wpada w ucho nie jest to może jakiś super hit ale Conor pokazał nam coś innego, nowego chociaż ja tęsknie za starym Conorem i piosenkami typu Turn Around właśnie z jej powodu na mojej ręce pojawił się tatuaż Nothing Can Stop Me Now chociaż w piosence jest Us, to od niej zaczęła się moja przygoda z twórczością Conora. Widać jak chłopak szuka swojego stylu muzycznego, mam nadzieje tylko, że nie będzie słuchał innych i tworzył co mu w duszy gra i nie stoczy się tak jak Justin. Teraz czekam na nową płytę i nie ważne jaka będzie i tak ją kupie :) A co do tekstu R U Crazy czy jest chamski???? Oj chyba są gorsze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ze są gorsze i mam nadzieje ze Conor się nie stoczy jak jb:)

      Usuń