czwartek, 6 marca 2014

4fun.tv :D

Cześć :) Ja znów o tym samym <czytaj o 4fun.tv >, ale ja naprawdę chcę, żeby piosenki Conora leciały gdziekolwiek w Polsce, a że 4fun.tv ma aska, więc mamy ułatwioną sprawę.:) A wy nie chcecie obejrzeć Conora w tv??
Po pierwsze zacznijmy od smutnej wiadomości, prawdopodobnie 4fun.tv nie ma w swojej wytwórni żadnego teledysku Conora, ale mi się wydaje, że kiedyś już Conor leciał tam, ale może mi się tak tylko wydaje...
I coś co powinno nas w jakimś stopniu zachęcić do walki < o ile tak można to nazwać> o to, by Conor był w polskiej tv :)
Jak wiecie Bieber miał ostatnio urodziny. Jego fanki zorganizowały się i w jego urodziny na 4fun.tv przez 2 godziny (tak mi się zdaje) leciał non stop Justin Bieber :) Tak samo fanki Ariany Grande, chciały, aby ich idolka leciała na 4fun.tv i udało się! :D A jej teledysku też na początku chyba nie mieli o ile dobrze pamiętam. Dlaczego więc nam ma się nie udać??
Widzicie? Trzeba się tylko zorganizować!
To co? Bierzemy sprawy w swoje ręce?
Może tak, kto chciałby wziąć w tym udział < jakoś się zorganizować > i ma na to jakieś pomysły to niech zostawi tu komentarz :D No i nie chodzi mi o to, żeby mieć dużo komentarzy czy coś, po prostu chcę coś z tym zrobić i wiedzieć, czy mi pomożecie, bo sama nie dam sobie rady :( Musi się zebrać co najmniej kilka osób! Pamiętajcie, liczę na was :) A jeżeli macie jakieś blogi/ stronki / czy cokolwiek innego to piszcie o tym i razem uda nam się wszystko! W grupie siła, czy jakoś tak :D
No to czekam na wasze opinię na ten temat :)
I macie aska 4fun.tv :) KLIK

2 komentarze:

  1. Uda nam się! Bo jesteśmy #Mayniac <3

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre pomysły Mayniac<3 zapraszam na mojego bloga słodko<3słodka<3-jusia552233-pinger.pl:) piszcie :)

    OdpowiedzUsuń