sobota, 1 marca 2014

Best zdjęcia ever :)

Heeej :) Dziś jakoś tak nie chciało mi się nic pisać, a wszystko mam usunięte, więc żadnego zapasowego imagina nie mam xD Więc dodam zdjęcia, które ja osobiście bardzo lubię i podobają mi się :D Stare i nowe :) Mam nadzieje, że wam się to spodoba, tym bardziej że kilka osób pisze, że nie chce samych imaginów. Trzeba na każdego trochę czasu znaleźć :D

Chyba najlepsza samojebka :)
Chociaż ta też jej dorównuje :D 

Jak on słodko śpi :3 Mam podobną koszulkę do niego :D Ale inny napis :D A po za tym mam go na plakacie w tej koszulce ^^

Ooo to moja była tapeta :D Może by tak do niej powrócić? :)
A teraz takie tam zwyczajne podczas malowania ust :3
Takie podobieństwo ^^
Nie wiem, czy tego nie było już na blogu :D Jak widać z 21 urodzin Con'a :D
Jaki gangster :D

A teraz kilka z Jack'iem :D
... I z Anth'em też muszą być!
Jacy przystojni ^-^
Ooo ile zdjęć się nazbierało :D Jak będą komentarze to dodam więcej ^^ Może być taka umowa? A wy macie jakieś swoje ulubione zdjęcia Conora? Chcem je zobaczyć :D
A tak poza tym to założyłam sb ostatnio pinteresta :D Dodaje tam czasami zdjęcia Conora :) Miło by było, jakbyście lajknęli czy coś :D KLIK
No i ask :D piszcie o wszystkim i o niczym, ja zawsze i wszędzie chętna popisać z wami :D KLIK
Jak chcecie coś o mnie wiedzieć to też śmiało pytać na asku czy nawet tu w komentarzach :)

I ostatnie pytanko, takie na przyszłość :D
Chcielibyście, żebym założyła kolejnego bloga z jakimś opowiadaniem, w którym głównym bohaterem będzie m.in. Conor? Jak tak to fantasy czy jakieś romansidło ? Wieem zrobię ankietę i zobaczymy :D Jak będzie dużo głosów na tak to zacznę coś pisać :D Jeszcze nie wiem co, ale kilka pomysłów już chodzi mi po głowie :D Czekam na wasze opinie :)

4 komentarze:

  1. W sumie to możesz napisać drugiego bloga. Tylko moim zdaniem jak sb pozakładasz tyle stron to nie będziesz miała czasu na tego bloga . Chociaż nwm xD ~ Nikola
    Ps. Przepraszam że dawno nie komentowałam ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieee spoko damy radę :D ten bloga na 1 miejscu :) tyle czasu na niego poświęcilam :)) co do tego drugiego to raczej myślałam żeby zacząć go pisać w wolnych chwilach i jak będę miała już coś napisane to go założyć więc myślę ze szybko to nam nie grozi ;) ale chciałam znać wasze zdanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahaha... to zdjęcie z pizzą <3 uwielbiam je, śmiałam się z niego dobre 5 minut xD Co do drugiego bloga to jak najbardziej <3 kocham opowiadania, ale nie ma zbyt dużo o Conorze :/ Kiedyś czytałam jeden, ale niestety się skończył,więc zachęcam jak najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham te z pizzą ^_^ jest najlepsze :D Postaram się więcej zdjęć znaleźć i dodam je może w tygodniu :P No i wiem, że nie ma dużo o Conorze, a szkoda bo lubię sobie poczytać ^^

      Usuń