poniedziałek, 31 marca 2014

Z koncertów :)

Heeej :) Co tam? Jeżeli jest tu ktoś z 6 klas podstawówek to powodzenia jutro :) Będę trzymała za was kciuki ^.^ 

Chciałam dokończyć ostatni imagin, no ale cóż... nie wychodzi mi :( Nie wiem co ze mną jest :( może za dużo nauki i prac domowych, a może po prostu potrzebuję jakiś nowych doświadczeń jakiejś inspiracji... po prostu nie wiem no! To trochę wkurzające, bo choćbym nawet jak chciała to i tak nie wychodzi mi nic fajnego :( ale w piątek jadę do centrum nauki Kopernika, może tam mnie coś zainspiruje :D Aby... :P

Z koncertu z 27.03.2014r. w Leeds.
I nagrania :) 
Animals KLIK
R U Crazy KLIK

28.03.2014r w Bournemouth
I również mamy stąd nagrania :D
Turn Around KLIK
R U Crazy KLIK
Can't Say No KLIK
Happy KLIKRather Be (Clean Bandit) / Fill Me In KLIK

A dziś Conor będzie miał koncert w Glasgow o 19.00 czasu angielskiego :) 
Chciałam  tak z ciekawości sprawdzić, ile kosztuje bilet na taki koncert Conora z Jasonem Derulo :D
No i mniej więcej znalazłam. Ktoś chce odsprzedać jeden za około 580 zł, jednak jest to miejsce przed
samą sceną :D Zapewne im dalej tym taniej :D

I zdjęcie jakie dodał Jason na swojego instagrama 
I nowa ulubiona piosenka Con'a :D KLIK

Więc tak jak widzicie Conor ma ostatnio dużo koncertów i jest zajęty :D ale w sumie koncerty koncertami, a nowa płyta mogłaby już być :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz