wtorek, 25 marca 2014

Ogłoszenia :)

Heeeeeeej :) W końcu na blogu zapanuje porządek, a przynajmniej będziemy się o to starały razem z Niną :) Posty będą się pojawiać bardziej regularnie, a mianowicie, tak jak miało być na początku, co mniej więcej 2 dni. Po wstępnych ustaleniach jest następujący grafik :)
Poniedziałek - ja (Natalia)
Środa - Nina
Piątek - ja
Niedziela - Nina
Oczywiście posty mogą pojawiać się częściej i mogą zajść jeszcze jakieś zmiany, ale na razie będziemy się trzymać tego i zaczynamy od jutra :)

I mam pytanko, chcielibyście coś więcej oprócz imaginów, zdjęć, wpisów Con'a z tt < których wiem, że jest tu mało dodawanych, ale myślę, że to się zmieni :D >. Czekamy na wasze propozycje i postaramy się je spełnić :D

Chciałam napisać imagina, ale nic mi nie wychodzi :( Chwilowy brak pomysłów i weny :( Mam nadzieję, że przejdzie mi to do piątku i w końcu dodam imagina ^.^  A może wy macie jakiś pomysł na imagina? Bo ja szukam inspiracji, ale nic nie znalazłam. A może jakaś piosenka, do której chcielibyście imagina, albo choćby zdjęcie/ obrazek ? Naprawdę wszystko mi się przyda :D

A co dzieje się u Conora?
Jest w trasie koncertowej z Jason'em Derulo :) Dziś mają koncert w Newcastle.
No to do zobaczenia, a raczej do napisania :) Paaa, dobranoc kochani <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz