środa, 26 marca 2014

Imaginy z Gifami 1


Heeeej . Zgodnie z grafikiem dzisiaj to ja coś dodaję. Mam nadzieję że się wam spodoba i bardzo proszę o wyrozumiałość to mój pierwszy Imagin z Gifami więc    brak słów.



                                            1 Pracujesz w przedszkolu i dzisiaj masz zamiar
                                                       przedstawić dzieciom Conora.

                                               Conor:                                                  

                                          2 I ta mina Con'a gdy udaje że rozumie to co ktoś mówi.






                                          3 Dzisiaj jest Hallowen i pomyślałaś to tym aby nastraszyć Conora
                                          Jednak z twoich planów nici ponieważ Anth się wygadał.

                                          T:Ejj to nie fair. Ty miałeś się przestraszyć!!!!!
                                         
                                          C:No przecież się przestraszyłem!




                                           4 Próba zrobienia Conorowi zdjęcia.
                                         
                                             T:Uśmiech!!


                                          T:Ejjjjj!!!!!!

                                           C:No już już..




                                                    T:Masz 3 sek. na ucieczkę.



                                             5 Postanowiłaś wybrać się z Conorem na wycieczkę po Bristolu.
                                                                Po 1 godz. zgubiliście się jednak.
                                             Ty idziesz dalej mówiąc że wszystko idzie po twojej myśli.
                                                               Po kolejnych 3 godz. nie dajesz rady

                                               T:Conor bo ja cię okłamałam. Wcale nie znam tej drogi.
                                                   To przeze mnie się zgubiliśmy. Przepraszam

                                               C:Kochanie nic si nie stało damy jakoś radę. Nie przejmuj się.

                                               T:Nie jesteś zły??

                                              C:Na ciebie?! W życiu.

                                              T:Więc to ja zjadłam ostatniego batonika.
                            



                                               
                                               C:Nigdy ci tego nie wybaczę.


  
                                         6 Wyjechałaś na 2 tyg. to rodziców do Polski.
                                              Właśnie rozmawiasz z Conorem który strasznie za tobą tęskni.
                                        Musisz już iść i prosisz Conor'a o przysługę.
                
                                        T:Conouś nie smuć się bo ja też będę.
                                           Uśmiechnij się jeszcze raz dla mnie tak szczerze.





                                    Grasz z przyjaciółmi i z Conorem w prawdę czy wyzwanie.
                                                       Wypadło na ciebi Wybrałaś wyzwanie.
                                      Każdy wiedział że nie lubisz i nie umiesz śpiewać.
                                                        Conor postanowił zrobić ci na złość. 

                                C:Brawoooo!!!!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz