niedziela, 23 marca 2014

Takie tam

HEJJJJJJJJJ. Witajcie wiem że dawno mnie nie było i nie będę ściemniać nie miałam kompletnie czasu. Z opowiadaniem będzie krótka przerwa do puki nie naprawie do końca kompa i nie będzie obawy że wszystko mi się skasuję ponieważ wszystko jest na pendraivie a jeśli do podłącze może tak się stać. Mam dla was parę zdjęć naszego Conora i propozycję. Myślałam o tym żeby do piosenek Conora (nie muszą mieć teledysku.) zrobić imagina. Co o tym myślicie. Poza tym na wielu blogach na które wchodziłam są tz. 'imaginy z gifami' i jeśli oczywiście chcecie mogłabym coś takiego robić. To wszystko zależy od tego czy taki pomysł wam się podoba.

A tutaj parę zdjęć naszego Con'a.  Które to wasze ulubione??? Moje 1 i 6


 
 1
2
3
4
 5
6
 7
 8
 9
9

Nina xoxo

2 komentarze: