wtorek, 18 marca 2014

Zdjęcia :)

Hej :D Nie mam na nic pomysłu, więc będą zdjęcia :) No i ja koniec coś co w sumie można nazwać 'zabawą' :D
A i jeżeli będą tu już jakieś zdjęcia, które już tu dodawałam, to wybaczcie mi ^^
A tak ap ropo zdjęć :) Chciałabym na nich wyglądać tak dobrze jak on *.* Dziś dostaliśmy zdjęcia klasowe, wyszłam strasznie :( Ale to taki tam szczególik :D
I smutas :)

Są tu jakieś fanki Jacka? :)
Jak chcecie więcej zdjęć Jacka to mówicie a raczej piszcie  :))
A teraz moja jakby to nie nazwać 'zabawa' :D Czekam na dłuuugiee komentarze lubię je czytać :)
Co kojarzy wam się z Can't say no ? :)
To może ja zacznę i wam opowiem moje wspomnienia :)
Byłam wtedy na wakacjach w Hiszpanii ^^ Moje najlepsze wakacje, bo tam polubiłam Conora :D Ale wracając do tematu.:) W Polskich radiach wtedy nie leciało jeszcze Can't say no, a że byłam w tedy w Hiszpanii to słyszałam to piosenkę wiele razy! Najgorsze było to, że tak bardzo mi się podobała, a nie wiedziałam kto ją śpiewa ani jak ona się nazywa... I wtedy ktoś włączył tv i usłyszałam TĄ piosenkę! No i wtedy zobaczyłam GO. No i od razu stała się moją ulubioną piosenką.:) Kocham ją do teraz i wtedy przypominają mi się te wakacje *.*
Jak będzie dużo komentarzy, dużo waszych wspomnień to następne będzie Vegas Girl :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz