poniedziałek, 14 stycznia 2013

IMAGIN

Hej miałam dodać imagina wczoraj. Weszłam, włączyłam bloga i straciłam wenę, ale może to dlatego, że jestem chora... Dziś też krótki mi wyszedł, ale zrozumcie, źle się czuję i nie mam pomysłu na imagina... Mam nadzieję, że się spodoba mimo, że jest krótki c:  Ale jeżeli będzie pod nim 10 komentarzy to napiszę dla was takiego długiego i ciekawego i w ogóle najlepszego imagina :D Co wy na to????


I piosenka do imagina:  KLIK

W piątek wieczorem wraz z koleżanką postanowiłyście wybrać się do klubu, by pobawić się po tygodniu ciężkiej nauki. Ubrałyście się w krótkie sukienki, założyliście szpilki i poszłyście na imprezę.
Impreza ta zapowiadała się świetnie. Miło być dużo, fajnych ludzi i super muza.
Weszłyście na salę, w której odbywała się impreza.  Rozejrzałyście się. Ściany były fioletowo-czarne, podłoga za to była jasna. Na środku wisiała wielka kula imprezowa.
Usiadłyście przy wolnym stoliku i zaczęłyście rozmawiać.
Po kilku minutach twoja koleżanka zauważyła:
-Popatrz, prawie wszyscy chłopcy się na ciebie gapią.
-No nie przesadzaj...- koleżanka uśmiechnęła się.- No dobra, może jeden?...
-Ta... jasne... Na przykład spójrz na to grupkę.- wskazała na grupkę chłopaków.
Spojrzałaś na nich. Jeden z nich patrzył akurat w twoją stronę i wasz wzrok spotkał się i on to też chyba zauważył bo spuścił oczy i skierował je w stronę kumpli.  Nagle jeden z nich wstał i skierował się w twoim kierunku.
-Hej. Spodobałaś się mojemu przyjacielowi. Spójrz tam siedzi.- chłopak, który przed chwilą się na ciebie patrzył pomachał, a raczej inny jego kolega pomachał jego ręką.- Wiesz, on jest nieco nieśmiały.
-To niech twój kolega tu przyjdzie.-odpowiedziła za ciebie koleżanka.
-Okey...- mruknął i odszedł.
Gdy koleżanka poszła do łazienki on podszedł do ciebie.
-Mogę się przysiąść?-zapytał grzecznie.
-Jasne.- chłopak usiadł.
-Jestem Conor. Eee... No może zamówić ci drinka?- zapytał.
-Jasne.- znów odpowiedziałaś. Nie wiedziałaś co odpowiedzieć. Zazwyczaj żaden chłopak nie flirtował z tobą...
Conor przyszedł z drinkiem i zaczął rozmowę. Po kilku minutach dość przyjemnej i miłej gatki chłopak chyba zdecydował się na podryw:
- Nie mogłem nie zauważyć, jak piękna jesteś!- Twoja twarz staje się gorąca.
-Wcale nie...- stwierdziłaś.
On kręci głową:
Dlaczego miałbym kłamać o coś takiego?-zapytał. Wydawało się, że to co mówi jest naprawde szczere.
Chłopak ten również zaczynał ci się podobać... Był bardzo przystojny, zabawny, miły i troszkę nieśmiały... Po prostu ideał...
Czas szybko mijał w jego towarzystwie. Spojrzałaś na wyświetlacz komórki. Już od ponad pół godziny twojej koleżanki nie ma. Rozejrzałaś się. Siedziała z kumplami Conor'a.
Conor zauważył to i zawołał kumpli z twoją kumpelą. Przedstawił ich:
-To jest Anth, mój przyjaciel, a to Jack, mój brat.
-Ta... Mieliśmy tu przyjść odpocząć od dziewczyn itp., a później Conor zobaczył ciebie i już rozmowa z nim nie szła, tylko gapił się i gapił na ciebie, aż Anth podszedł do ciebie.- uśmiechnął się Jack.
Resztę wieczoru ty z swoją koleżanką spędziliście z nimi. Zauważyłaś, że nie tylko ty miałaś tego dnia szczęście do chłopaka, bo twoja przyjaciółka bardzo polubiła się z Jack'iem.
Conor odprowadza cię do domu. Nie chce wejść do środka. 
-Lubię cię , bardzo. Czy uważasz, że ... moglibyśmy...- Zanim zdążył dokończyć zdanie , całujesz go w policzek.
-Chciałabym.- Wchodzisz do domu i patrzysz jak odchodzi do samochodu z uśmiechem. Podoba Ci się Conor , bardziej niż jakikolwiek inny facet wcześniej. Był to początek relacji, czegoś , co stanie  się czymś więcej...

i jak????
                                                          Natalia :)

9 komentarzy:

  1. Jest prze prze przeeeświetny <3 Musisz napisać kiedyś takiego dłuuuugiego imaginy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło się czyta. Jest naprawdę spoko. Zdrowiej szybko i czekamy na długiego imagina ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy na długiego imagina <3. Bo ten jest super, super, super ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. GENIALNY! bez owijania to jest najlepszy imagin jaki czytałam <3 a przeczytałam już dużo uwierz mi

    OdpowiedzUsuń
  5. SPOKO!!! :) I wracaj do zdrowia...

    OdpowiedzUsuń
  6. nie zły tylko faktycznie szkoda że taki krótki ale jesteś chora wiec cie doskonale rozumiem że nie miałaś weny więc wracaj do zdrowia i czekam na długiego imagina :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny . ;) Zdrowiej i pisz na więcej imaginów . ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. super! ZDROWIEJ!!! Z niecierpliwością czekamy na długiego imagina :)

    OdpowiedzUsuń
  9. https://www.facebook.com/ConorMaynardMojIdol zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń