środa, 9 stycznia 2013

Nowości :D

Hej :D Jak tam? Poprawiliście już oceny? Jaką będziecie mieli średnią na półrocze???  Wiem, dawno nie pisałam i raczej często teraz nie będę pisać (do 16 stycznia) bo internet mi się psuje i nie ładują mi się piosenki ani zdjęcia :(

Ale nie wiem czy wy już słyszeliście nowy cover Conor'a!!! Słyszeliście?? Dodał go wczoraj i dziś w szkole mogłam tego niestety tylko raz posłuchać... Śliczny jest... Kocham to :D Jak nie słyszeliście to macie link KLIK :D I jak podoba się???

Wiem krótko... ale naprawdę nic więcej nie mogę tu narazie dodawać przez ten zepsuty internet :( W weekend spróbuje dodać jakiś imagin ale nwm czy mi się uda :(
                                                                               
                                                                                              Natalia :)

4 komentarze:

  1. O thx że o mnie wspomniałaś. Thx za info. Ja mam ferie dopiero za miesiąc więc nie martwię się jeszcze o oceny;) powodzenia w II semestrze... EkIeRa

    OdpowiedzUsuń
  2. Eee to znowu EkIeRa i możesz napisać dlaczego kanał Conora nazywa się skillzaisherebooya BD wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Słuchałam... jest śliczny, aczkolwiek nie lubię tej piosenki... ale w jego wykonaniu jest boska <3.

    ~* ℂαмιℓℓα *~

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny cover, powiem tak polowałam polowałam i upolowałam jak go wrzucił:)komentarz gonił komentarz i mój niestety zaginął gdzieś wśród innych:)zdecydowanie lepsze niż oryginalna wersja:)i wrócił tak Conor jakiego pokochałam:)
    Wysłałam Ci maila:)

    OdpowiedzUsuń