niedziela, 6 stycznia 2013

Szukam redaktorki

Hej hej hej :) Ktoś chciał bloga z imaginami Oli, która kiedyś pisała na tym blogu, więc proszę: KLIK. Zachęcam do czytania bo jest naprawdę świetny.

Niedługo ferie i koniec pierwszego półrocza, więc trzeba się uczyć i poprawiać oceny, więc nie wiem, czy w tym wszystkim będę miała czas na bloga... Niestety :( Ale to tylko przez te 2 tygodnie... Ale mimo wszystko będę próbować znaleźć czas na bloga...  W związku z tym pomyślałam, że może ktoś chciałby mi pomóc w prowadzeniu bloga. W pisaniu notatek, a nawet imaginów :D Co wy na to??? Proszę, was, zgłaszajcie się... Ostatnio udział wzięła 1 osoba, która się później na dodatek rozmyśliła... A ja naprawdę nie radzę sobie sama... Więc jeżeli to czytasz i uważasz, że nadajesz się na redaktora to zgłoś się! Błagam! Wystarczy tylko wysłać coś o sobie na moją pocztę: nati125125@wp.pl lub na moje gg 39535358. No to czekam :) Mam nadzieję, że mnie nie zawiedziecie :) No i opinię o tym szukaniu nowej redaktorki i jeżeli masz zamiar się zgłosić, to pamiętaj napisz do mnie od razu!!! Będę wdzięczna... :)
Jeżeli możecie to rozgłaszajcie to, że szukam redaktorki :) Czym więcej się osób zgłosi tym lepiej :) Z góry dziękuje za zgłaszanie się i za rogłaszanie posta :)

A jeżeli chodzi o imagin to obiecuję napisać go dziś wieczorem, bo teraz zabardzo nie mam czasu, a po drugie odrabianie historii pozbawiło mnie weny xD
                                                    No to do wieczora :) Natalia ;)

2 komentarze:

  1. Dziękuję za link ;). Czytam wasze blogi regularnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już się zgłosiłam ;) wysłałam ci na pocztę wiadomość ;)

    OdpowiedzUsuń