wtorek, 1 stycznia 2013

Newsy

Hej :) Jak tam po sylwestrze?? Ojeju... Jutro szkoła... Kto wymyślił szkołę tak od razu po świętach? :(( Ale na szczęście niedługo ferie c:
Ktoś chciał, żebym podała swój tt, a więc proszę KLIK :) Jak ktoś jeszcze nie ma to macie moje gg :) Piszcie bo mi się nudzi... 39535358  :) I jeszcze pytajcie, po spamujcie itd na ask :) KLIK
Jeszcze miałam napisać ile lat ma rodzeństwo Conor'a :D A więc Jack ma około 17, 18 lat, a Anne ma około 13 :)
Wczoraj chłopcy(Anth, Conor, Jack) zrobili twitcama, z konta Anth'a. Ja nie zauważyłam, chociaż byłam wtedy na twitterze...
Kilka zdjęć z twitcama. Z tyłu widać Conor'a *.*
Ogólnie mało ludzi było... A wy byliście na ich twitcamie???
I teraz jak chłopaki obchodzili razem sylwester :)
Dzisiaj Conor życzył szczęśliwego nowego roku fanom oraz chłopcy sobie nawzajem na tt. I ja też bym wam chciała życzyć SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU c; i muszę się z ciekawości zapytać, zdzwonił ktoś na numer Conor'a, który wczoraj podałam???
Miałam napisać jeszcze imagin z okazji Nowego roku, ale się nie wyspałam i weny nie mam... Jak coś wymyślę to może jeszcze dziś dodam albo z małym opóźnieniem, czyli jutro :)
                                                                                            papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz