niedziela, 20 stycznia 2013

Takie tam :)

Hej :) Macie już ferie?? Bo ja tak :)
Jak już wcześniej pisałam Conor zrobił wczoraj twitcama :) Trwał godzinę i Conor śpiewał i wygłupiał się :) Jak ktoś nie oglądał to macie tu jego fragment, na którym śpiewa ,,Animal'' i piosenkę Justina Timberlake ,,My Love''  KLIK  Podoba się???

Conor zrobił żart jakiejś fance. Zadzwonił do niej i przedstawił jej ofertę zwiedzenia Londynu. Dopiero potem na sam koniec przedstawił się kim jest :P Dziewczyna tak przy okazji poprosiła go, by followną ją na twitterze :) Szczęściara... Zazdroszczę jej... Tu  macie to nagrane: KLIK

Kiedyś już chyba pisałam, że Conor spotkał Rihanne w samolocie, ale teraz bardziej opisuje to viva na swojej stronce :)  Poczytajcie sobie: KLIK

Nie wiem jak wy ale ja już kilka razy widziałam Animal na 4fun.tv :) 

Może popytacie?? ask
                                                               Pa :* Natalia :)

4 komentarze:

  1. Conor ma niesamowite poczucie humoru xD
    Szczęściara z tej dziewczyny...

    Może wiesz którego Jack ma urodziny?


    ~* ℂαмιℓℓα *~

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to Conor ma urodziny 23 listipad , a mi chodziło o jego brata Jack'a.. ;)


    ~* ℂαмιℓℓα *~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dobrze napisałam,bo Conor ma 21 listopada a Jack ma 23 :D

      Usuń