sobota, 5 stycznia 2013

Takie tam

Hej :) Ostatnio jakoś mało nowych komentarzy i mało wejść... Co jest ludzie? Postarajcie się!!! :)

Jak będą komentarze to napiszę imagina ok???

To notatkę piszę, bo ktoś, a dokładnie to EkIeRa napisała taki komentarz:
(...)Chciałabym żebyś napisała o piosence "Crew love" dlaczego tam jest "Poland" i kiedy Conor przyjedzie do Polski.

No a więc też zastanawiałam się kiedyś czemu jest tam Poland i poszukałam trochę o tym, więc napiszę wam wszystko co wiem dokładnie...

Po pierwsze to nie jest piosenka Conor'a, tylko Drake(jeden z ulubionych wykonawców Conora)a Conor nagrał tylko tego cover :) Melodia jest troszkę inna a szczególnie ale to to samo :) Wsłuchajcie się w tekst
Orginał: KLIK  
i cover Conora(ja wolę to wersję :*) KLIK

Słowo Poland jest użyte w tekście nawet 3 razy *.*
Light skinned chick first flights from PolandA whole lot of friends first flights from PolandA whole lot of girls coming straight from Poland

Co znaczy na polski mniej więcej to:

Laski z jasną karnacją, uderzający lot z Polski(nawiązanie do katastrofy smoleńskiej.)
Mnóstwo przyjaciół, uderzający lot z Polski.
Mnóstwo gotówki napływającej prosto z Polski 


A jeżeli chodzi o przyjazd do Polski to niestety wydaje mi się, że nie szybko... :( W każdym bądź razie Conor nie ma na razie tego w planach... :( 
No to mam nadzieje, że wam wytłumaczyłam dokładnie :)

Conor dodał nowe zdjęcie na instagram:

Jeżeli chcecie coś jeszcze wiedzieć o Conorze to pytajcie w komentarzach a obiecuję że na pewno odpowiem(jak będę wiedzieć oczywiście :))
I jeszcze jak wam się nudzi to popytajcie na moim asku KLIK  Z góry dziękuje :** Papa :)
                                                                                      By Natalia :)

3 komentarze:

  1. czekam na dobrego imagina . ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. jak moga byc komy jak nm imaginow ?????

    OdpowiedzUsuń
  3. no dokładnie, ja chce imaginki ;)

    OdpowiedzUsuń