czwartek, 17 stycznia 2013

Welcome back

Hej ^ ^ Pewnie większość z Was nawet nie wie, że pisałam na tym blogu ^ ^ A jednak :P 
To ja go założyłam z Kamilą, ale się nie wyrabiałyśmy bo prowadziłyśmy jeszcze bloga o 1D i nie wyrabiałyśmy ; ( Ale nasza wspaniała Natalia napisała do nas czy też by mogła prowadzić z nami no i jest ! To dzięki niej ten blog tak się rozwiną, jestem jej ogromnie wdzięczna! 

Dziękuję Ci Natalio za to, że włożyłaś w tego bloga tyle pracy, że prowadziłaś go tak sumiennie i mam nadzieję, że nadal będziesz to robić tak dobrze jak do tej pory!
Jesteś rewelacyjna! Masz talent to pisania i z naszych rozmów da się wywnioskować, że jesteś dobrą, miłą, wspaniałą, uroczą, przyjacielską, pomocną, bezinteresowną, wspaniałą dziewczyną !

Żałuje tylko jednego! ; ( Mieszkamy za daleko siebie ! :(



Kocham Cię !

P.S. No i mam nadzieje, że teraz już nie zabraknie mi czasu na Conor'a, a jak tak to będę musiała inaczej poustawiać plan dnia ^ ^

1 komentarz:

  1. ooo dziękuje :* aż brak słów <3 i taki piękny obrazek dla mnie :** dzięki

    OdpowiedzUsuń