niedziela, 19 stycznia 2014

Bravo i KONKURS :)

Heeej :)

Najpierw od najważniejszego... Coś się dzieje dziwnego z bloggerem i po pierwsze się tnie i nie mogę dodawać, dopiero teraz mi się udało. Po drugie same usuwają się komentarze, co jest naprawdę mega dziwne... Było 1004 a znowu jest 1000. No ale nie wnikajmy już w to... Może to tylko tak chwilowo, a później wszystko się naprawi?

Byłam sklepie, paczę a tu Bravo na półce sb leży. Wgl podrożało troszkę, no ale to nic, kupiłam, bo fajne naklejki były ^-^ W domu sb oglądam, a tu Conor! A nawet 2 Conory :D haha Dawno nie kupowałam gazet tego typu, więc jeżeli wy sb je kupujecie i będzie w nich Conor lub coś z Conorem związanego to wysyłajcie do mnie :D Z góry dziękuje :***
Macie tu zdjęcia z bravo :) Ależ one są wyraźne ^-^

Nie wiem, czy się rozczytacie na tym 2 zdjęciu więc przepisze wam to co pisze na dole :))
"Czarna skórzana kurtka nawet najprostszy strój zmieni w imprezowy zestaw. Conor (21 l.) postanowił urozmaicić swoje czarno-białe ciuchy kolorowymi butami. Świetny pomysł do skopiowania"
__________________________________

No i KONKURS. Co prawda nie ma jeszcze tych 90tys wejść, ale mało już brakuje i wiem że to nadrobicie :)
Zasady konkursu :)
1. Wysyłacie mi wszystko, co sami stworzycie zaczynając od jakiś obrazków, rysunków, tła na bloga, a kończąc na opowiadaniach/imaginach. A możecie nawet zaśpiewać jakąś piosenkę, nagrać ją i wysłać mi. :) To co mi wyślecie naprawdę zależy od was.
2. Jedna osoba może wysłać tylko JEDNĄ pracę.
3. Wysyłacie mi swoje prace na ten email nati125125@wp.pl.
4.Termin wysyłania prac jest od dziś do 2 lutego 2014r do godz. 24.00 (dwa tygodnie macie na to czasu, chyba wystarczy co? :)
5. 3 lutego wszystko dodam na bloga < będzie do tego specjalna zakładka > i przez tydzień będzie głosowanie, więc to kto i co wygra zależy tylko i wyłącznie od was! :)
6.Nagrodą za 1 miejsce będzie jakiś naszyjnik lub bransoletka :) Co lepsze? Jeszcze nie mam nic kupionego, więc wybierajcie :D A jak kupię to wam to pokażę :) A za 2 i 3 miejsce to napisze specjalnie dla was po imaginie, w którym będziecie głównymi bohaterami ^ _^

Wiem, słabe nagrody, ale to ma być takie symboliczne, przecież to tylko zabawa, co nie?
A no i jeżeli chcesz się zgłosić to zostaw komentarz pod tym postem, chcę wiedzieć ile jest tak mniej więcej ochotników :D
A więc czekam na zgłoszenia i komentarze :)
__________________________________
Przede mną ciężki tydzień, trzy spr jeden po drugim, a ja jeszcze nic nie umiem... O_o Ale może dam jakoś radę :P

2 komentarze:

  1. Chcę się zgłosić ;>> w poprzednim BRAVO też był Conor wiem bo kupuję każdy ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już wysłałam ^^ @BooBearPoland

    OdpowiedzUsuń