piątek, 3 stycznia 2014

Zdjęcia, twitter itd

Tłumaczenie:

1. Więc ... Wciąż dostaję  pytania, czy jestem w eastenders ... Jestem zdezorientowany

Eastenders to brytyjski serial telewizyjny wyprodukowany i nadawany przez stację BBC.

2.Czas na UNO EXTREME (tam pisze xtreme, ale wydaje mi się, że Conor zrobił małą literówkę)

UNO EXTREME - gra karciana <mam taką :) haha jedna z moich ulubionych gier ^ ^, nie żeby coś, ale jaram się, jeżeli rzeczywiście chodzi o to :) >
3. Szczęśliwego nowego roku!!! 2014... czas na drugi album 

A więc teraz czekamy na nowy album ^ ^ 

No i zdjęcie z tt Victorii :)
Conor z rodziną chyba Victorii na kręglach XD
To również najprawdopodobniej z tt Victorii, ale ja wzięłam je z fanpage: Conor Maynard Poland
Dobra Conor, nie mam pytań...

I z keeka Joey'a :P KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz