piątek, 24 stycznia 2014

Pamiętacie mnie jeszcze? XD

Więc tak... Z góry, przepraszam, że mnie tak długo tutaj nie było, ale miałam strasznie dużo spraw na głowie (min. pobyt w szpitalu itp.). Nie będę wchodzić w szczegóły, bo zrobi się z tego kolejne opowiadanie ;<
Bez dalszego owijania w bawełnę powiem prosto:
Odchodzę z tego bloga.

Dla mnie to też jest bardzo smutne, ale nie potrafię gospodarować tak czasem, aby móc pisać tu cokolwiek. Dziewczyny bez moich postów sobie poradziły i na pewno poradzą i życzę im dużo weny.
Drugim powodem, dla którego odchodzę jest to, że wcześniej byłam zakochana w Conorze po uszy. Teraz już tak nie jest. Dalej go lubię, ale sądzę, że znalazłam miłość w innej, bardziej realnej skali i już nie mam w sobie tej pustki, którą wypychałam po brzegi imaginami.
Na koniec dodam, że współprowadzenie tego bloga było dla mnie bardzo fajnym doświadczeniem i może przez okres wakacji spróbuję tutaj trochę popisać. 
Ale teraz żegnam Was,
Mayniacs ;) 
Do następnego napisania
Julie R

2 komentarze:

  1. Szkoda, że odchodzisz :'( Fajnie było z tobą współpracować :) Mam nadzieję, że od czasu do czasu przyślesz mi jakiegoś imagina ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ciebie pamietam :3 szkoda że odchodzisz :C bardzo lubiłam czytać twoje imaginy <3 życzę ci zdrówka ;*

    OdpowiedzUsuń