piątek, 10 stycznia 2014

Krótkie info xD

Czeeeść :D Jak tam wasze oceny w szkole? Mogą być? U mnie mogłoby być lepiej... Nie udało mi się poprawić chemii :( No ale nie narzekam :D

Okey, mam do was pytanko :D Chcieliście, żebym napisała jeszcze jedną część ostatniego imagina :) No, a  że ja was kooochaam to mogę to dla was zrobić :* Tylko potrzebne mi są pomysły, bo ja niestety nie mam żadnego pomysłu :(

A jeżeli chodzi o następny imagin, to mam pewien pomysł :D
Więc wybierzcie co chcecie i jutro się to pojawi :P Ale jeżeli chcecie 2 cz. tamtego imagina, to czekam na pomysły :D

A więc do jutra :D Paaa :*

1 komentarz:

  1. Hej, u mnie jest średnio z ocenami, ale dobrze :D Tak chcemy kolejną część, może napisz tam ( ale nie wiem czy ci się ten pomysły spodoba :/ ) że Conor zaczoł swoją karierę na scenie, pozniej jej sie oświadczył i tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń