piątek, 12 lipca 2013

Hej wszystkiim! :D

Jestem Miśka i jestem tu prawie nowa xd Natalia już dodawała moje imaginy ( to ten pięcioczęściowy :> ) kilka dni temu, a ostatni wczoraj xd
Mam nadzieję, że wam się podobał, bo teraz będę jej pomagać prowadzić tego bloga, czyli będzie więcej takich imaginów ;d

Dobra to na początek sprzedam wam ciekawostkę o Conorze ^^
Dowiedziałam się, że ma alergię na pyłki ... biedny :(
Napisał na tt:







"Opening the main stage at wireless tomorrow... if tears fall down from my eyes it's my HAY FEVER ALRIGHT LEAVE ME ALONE"

To znaczy po polsku :
" Otwieram główną stację w radiu jutro... Jeżeli łzy spadają z moich oczu to jest mój katar sienny, więc dobrze zostawić mnie samego."
Sama tłumaczyłam hyhy, mam nadzieje, że dobrze ^^

Jak możecie, to follow mnie na twitterze ;D  @MichelleCherri1

` Misiek ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz