piątek, 28 grudnia 2012

Imagin part 2.

Hej :)
Najpierw chciałabym się zapytać, co wy na to, żebym w sylwester zrobiła twitcama z koleżankami?  Jeżelibyśmy zrobiły to podam wam linka i godzinę :) Chcielibyście takiego twitcama?

No to teraz pora na Imagin cz.2. Część 1 była śmieszna, a ta będzie za to strasznie słodka i romantyczna. Nie wiem czy wam się spodoba, ale ja jestem z siebie dumna ;)

Do imagina nastrojowa piosenka: KLIK

-Hej już jestem.- powiedziałem nieco spięty, co było chyba po mnie widać.
-Hej po raz trzeci. Słuchaj... Nie rozumiem cię... Gdy rozmawiasz ze mną strasznie się stresujesz, a przecież powinno być odwrotnie. To ja powinnam się stresować, w końcu jestem normalną dziewczyną, a ty sławnym piosenkarzem. Wytłumaczysz mi to?
-E...-czułem jak cała twarz oblała mi się rumieńcem.-Nie jesteś zwykłą dziewczyną... Jesteś piękną, niezwykłą dziewczyną...
-Ja? Piękna? Czy my dalej rozmawiamy o mnie?- zarumieniła się.
                  Wtedy przypomniał mi się tekst ,,Cover Girl" piosenki zespołu Big time rush i zanuciłem jej go.
,,I Don't Know Why You Always Get So Insecure
I Wish You Could See What I See
When You're Lookin' In The Mirror
And Why Won't You Believe Me When I Say
That To Me You Get More Beautiful Everyday''
tł: Nie wiem dlaczego ty zawsze stajesz się tak niepewna
Pragnę byś mogła zobaczyć to co ja widzę kiedy patrzysz w lustro
I dlaczego nie chcesz uwierzyć mi kiedy mówię
Że dla mnie stajesz się piękniejsza, każdego dnia
                   Wtedy nastała niezręczna cisza, więc zanuciłem dalszy tekst piosenki.
,,Cuz You're My Cover , Cover Girl
I Think You're A Superstar ,Yeah You Are 
Why Don't You Know
Yeah You're So Pretty That It Hurts
Its What's Underneath Your Skin
The Beauty That Shines Within
You're The Only One That Rocks My World
My Cover Girl
Ooohhhh 
My Cover Girl
Ooohhhh''
tł: "Ponieważ jesteś moją dziewczyną z okładki, okładki
Myślę, że jesteś super gwiazdą, tak jesteś
Dlaczego nie wiesz
Tak, jesteś tak piękna, że aż boli
To co jest pod spodem skóry
piękno, które świeci wewnątrz 
Jesteś jedyną, która rządzi moim światem
Moja dziewczyna z okładki

Oh, moja dziewczyna z okładki"
-Naprawdę tak uważasz?- zapytała. Tym razem to ona była zawstydzona, nie ja.
-Jasne. Jesteś piękna. Rano Louis cię zobaczył, bo miałaś bluzkę w paski i marchewki, i wtedy mi pokazał ciebie. Ale ja nie patrzyłam na twój strój, czy marchewki. Spojrzałem na twoją twarz, w twoje oczy, które również są piękne... Później gdy do ciebie zadzwoniłem... W sumie to Louis.-spojrzała pytającym wzrokiem.-Długo by opowiadać... Uwierz... Ale gdy z tobą rozmawiałem to nie wiedziałem co powiedzieć po usłyszeniu twojego ślicznego głosu w słuchawce, więc Louis mi pisał co mam mówić na kartce, jak później sie okazało, na ważnej umowie na koncert. O tym też szkoda gadać... Później przez niego prawie się spóźniłem tutaj...O tym już w ogóle nie powinienem wspominać... Ale on w końcu taki jest i gdyby nie on to by mnie tutaj teraz z tobą nie było...W sumie, to gdyby nie on to byśmy się wcale nie znali... No i gdyby słuchał teraz mojej przemowy to bym dostał w łeb pandą, którą mi prawdopodobnie zabrał, bo on nie znosi romantycznych przemów, woli żarty... Dalej mi nie wierzysz, że jesteś piękna?- zapytałem, po czym spojrzałem jej prosto w oczy, złapałem ją za ręce i wyznałem-Chyba się w tobie zakochałem.
                        W tedy ona pocałowała mnie bardzo, bardzo namiętnie, a ja to odwzajemniłem. To było cudowne uczucie, którego jeszcze w życiu nie czułem. (T.I.) jest naprawdę wyjątkowa. Louis miał rację. Po dosyć długim pocałunku wyjąłem komórkę i wysłałem do Louis'a krótkiego sms-a: Dziękuje ;)
 Po tej kolacji moje życie się zmieniło... (T.I.) została moją dziewczyną, zamieszkaliśmy razem i jesteśmy razem szczęśliwi, a Louis... Louis od tej pory jest moim najlepszym przyjacielem, zawsze mogę mu zaufać choć czasami jest nieprzewidywalny... 
______________________________
Mam nadzieję, że się podobało.

Conor zrobił czat na omegle.com wczoraj w nocy. Mówi, że było fajnie i, że musi to kiedyś powtórzyć. :D

4 komentarze:

  1. hahahah XD ta co śmiała się ze mnie, że piszę romansidła, choć wcale tak nie jest XD hahaha. Zapamiętaj sobie, że będziesz musiała mnie nauczyć pisać takie fajne opowiadanka XD Co do tego twitcama to ja nie wiem czy nam się uda XD ale zapraszam wszystkich tak jak moja blogująca koleżanka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. proponuję napisać opowiadanie +18 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne:) i to zdjęcie jakby patrzył tylko na mnie:)
    Zgadzam się z poprzednim wpisem opowiadanie +18.

    OdpowiedzUsuń