poniedziałek, 3 grudnia 2012

takie tam

Hej
Dziś nie mam czasu dopisać imagina.
Przeczytajcie co tu napisali o Conorze! KLIK Moje zdanie na temat Conor'a jest zupełnie inne... Ten co to pisał po prostu się nie zna, ale to tylko moje zdanie, albo to porównanie do J.Bieber'a, nie żeby coś, ale nie lubię tego porównania...

Mam prośbę :D KLIK zagłosujecie na mnie?? Proszę :* Wystarczy, że zagłosujecie w ankiecie po prawej: Natalia imagin o Louisie     Z góry dziękuje:***

Wiem, dziś krótko, bardzo krótko, ale nie mam dziś czasu. Papa :*
                                                                                                          by Natalia

2 komentarze:

  1. Głos oddany:) a co do tej recenzji, natknęłam się na nią jakiś czas temu przeglądając info na jej temat, szczerze wogóle to nie robi to na mnie wrażenia, porównywanie do Justina było nie uniknione (matko sama tak myślałam, jakiś czas temu, dobrze, że mnie w pewnym momencie oświeciło:)nie każda muzyka jest dla wszystkich, przeczytałam gdzieś, że Conor tworzy taką muzykę, którą on sam chciałby słuchać i chwała mu za te słowa. Sama nie byłam przekonana do jego piosenek aż wsłuchałam się pewnego dnia w cover Breathe i już wpadłam:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrr... nienawidzę gdy ktoś nazywa Conora drugim Bieberem... -.-'On jest od niego duuuuużo ładniejszy, ma ładniejszy głos i wgl :3. I oczywiście zagłosowałam na cb :D
    ~Julia Mayniac<3.

    OdpowiedzUsuń