poniedziałek, 3 grudnia 2012

tłumaczenie tweetów :)

Hej , dzisiaj będzie tłumaczenie tweetów . :) Niestety ja nie mogę wycinać i wklejać obrazków. (mój stary dinozaur mi na to nie pozwala. :< ) Więc będzie tweet i tłumaczenie :) // Ola.

Tweet : Sitting in an emergency exit seat on a plane... so I have to assist in an emergency... is screaming and crying assisting?
Tłm: Siedzę przy wyjściu awaryjnym w samolocie... więc pomoże mi to w skrajnych wypadkach... czy płacz i krzyki pomogą ?

Tweet: Hope you're not scared of heights, Cuz we're gonna touch the sky tonight
Tłm: Mam nadzieję że nie boicie się wysokości, bo będziemy dzisiaj dotykać nieba ! (hahah xD)

Tweet: Im in Minneapolis babyyyyyy
Tłm: Jestem w Minneapolis kochani

Tweet: Wow it's late... although good morning UK! :)... goodnight me.
Tłm: Już jest późno....chociaż dzień dobry wielka Brytania ! :)....dobranoc mnie (choć lepiej by tu pasowało dobranoc Conorze)

Tweet: Yooooo everyone make sure you've grabbed a copy of 's brand new single Time After Time!! - bit.ly/TimeAfterTimeI.... #Amazing
Tłm: Siema ! Upewniłem się że chwyciłem egzemplarz Angel - Time After Time. ( nie dało się tego inaczej przetłumaczyć )


1 komentarz:

  1. Pierwszy tweet mnie rozbawił a drugi jest taki .... w stylu Conora:)

    OdpowiedzUsuń