środa, 26 grudnia 2012

Takie tam...

Hej :D jak tam po świętach??? Teraz trzeba czekać na Sylwestra i Nowy Rok. :) Macie już jakieś plany na sylwka???

Najpierw mam pytanie do Conor'a haha :)
Conor w trendach :)
Życzenia od fanek dla Conor'a. Bardzo pomysłowe. Szkoda tylko, że nie od polskich fanek... Co wy na to, żeby następnym razem też coś takiego zrobić???
Mam pomysł na imagina... właściwie to mam już go napisanego na brudno... Tylko, że jest to trochę nietypowy imagin. Głównym bohaterem będzie Conor i Louis Tomlinson z One Direction. Podoba wam się takie połączenie? Jeżeli tak, to piszcie komentarze to jutro dodałabym 1 część(będzie 2 częściowy, bo bardzo długi mi wyszedł). To jak???
Jeżeli chodzi o nową redaktorkę to niewiem kiedy zacznie tu pisać, bo jeszcze mi niestety nie odpowiedziała.
                                                                                        papa :* by: Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz