piątek, 21 grudnia 2012

Nowa redaktorka

Hej :) Dziś miał być koniec świata...
Ale w poniedziałek już Wigilia :D Cieszycie się?
Ostatnio robiłam mały konkurs na redaktorkę. Zgłosiła się niestety tylko 1 osoba, ale miejmy nadzieję, że przynajmniej imaginy więcej osób przyśle... Narazie nikt nie przysłał, więc jeszcze nie zakładam zakładki z waszymi imaginami, więc na nie czekam. W kto przysłałby jakiś imagin to niech pisze w komentarzu, bo niewiem, czy jest sobie czym głowę zawracać...
Wracając do nowej redaktorki... Została nią Julka. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Będzie zajmować się newsami i tłumaczeniem tweetów :) No to teraz czekamy na jej odpowiedź.
Kupiłam dziś sobie nowe bravo. Bravo jak co roku organizuję BRAVOORA, czyli wybierają gwiazdy roku.
W kategorii wokalista roku między innymi nominowany jest... CONOR !!!!!!
Można na niego głosować wysyłając SMS'a na numer 7265 i kod BB.BR.14 +literkę nagrody od A do L)
Nagrody, które można wygrać głosując:
Ja już zagłosowałam na Conor'a :)
                  No to chyba wszystko. pa:*

1 komentarz:

  1. O jak miło nowe piosenki są dodane:)i jeszcze pierwsza jaka mi poleciała to Take off kocham ją:)
    A można prosić o dodanie Just in case i Pictures???
    Czekam na nowy wpis nowej redaktorki:)

    OdpowiedzUsuń