sobota, 8 grudnia 2012

Tak na szybko ..xoxo

Hej, tu Ola to jest mój ostatni post. tak mi się zdaje. będę musiała odejść, nie mogę się niestety wyrobić...
Mam 2 inne blogi (KLIKKLIK) i też teraz dużo nauki.
Ostatnim razem zauważyłam coś dziwnego na tt, Conor coś pisz eo dziewczynie i to mnie zaciekawiło.
Twetty : I just wanna know your name, And maybe some time, We could hook up, hang out, just chill...
Tłm : Chcę tylko wiedzieć twoje imię i może pewnego razu będziemy mogli się połączyć, spędzić czas, po prostu odpocząć..
Tweet: I'm not tryna' pressure you, Just can't stop thinking bout you, You ain't even really gotta be my girlfriend...
Tłm: Nie chcę na tobie wywierać wywierać presji, po prostu nie mogę przestać myśleć o Tobie. Ty nawet nie jesteś taka, jaka musi być moja dziewczyna...
Tweet: I'm performing on the Xtra Factor tonight guys if you're wondering why I'm in Manchester :) acoustic, I hope you enjoy it!
Tłm: Jeżeli zastanawiacie się dlaczego jestem w Manchesterze to dlatego że występuję dzisiaj w Xtra Factor. akustyka, mam nadziej że wam się podoba.

Ps. Conor słucha radia Capital FM : http://ukrp.musicradio.com/Capital/London/Live osobiście też słucham, nawet teraz. :)
 Zdj:
mniam ..:*




1 komentarz:

  1. Zastanawiający ten wpis o dziewczynie fakt.
    Foto gdzie siedzi sam zabójcze i te z Animal też:)

    OdpowiedzUsuń