niedziela, 2 grudnia 2012

Info/zdjęcia/itp... xD

Hey xD Co tam??? Ja czekam na kuzynów, którzy nie lubią Conor'a, ale jego piosenki lubią haha
Strasznie mi się nudziło, więc wzięłam kartkę i długopis i zaczęłam pisać imagina, mimo, że nie mam weny :D No i wena powróciła, a imagin jeszcze nie skończony, wieczorem go napiszę na bloga. Uważam, że to jest mój najlepszy imagin(oj ta moja skromność... O.o) 
A teraz dodam kilka informacji z tt Conor'a :D A dokładniej to przetłumaczę jego nowe wpisy :)
 tł: Czas na 7 godzin podróżowania... Taaaak!!!
Tł do 1: Czuję, że jestem w klubie Mile High ...Mile High WIFI Club : D: D
Tł. do 2: I zmienił go do powierzchni * ALRIGHT przestać być dla mnie znaczy!( wiem, że to bez sensu, ale nie umiem tego inaczej przetłumaczyć...)
Tł do 3: Wifi w samolocie! Cóż, to po prostu całkowicie otwiera się cały mój świat ...
i twitt do zdjęci :D
 tł: Przynajmniej widoki z mojego okna są piękne...        
hahaha tak Conor, piękne widoki...     Czy wy też zauważyłyście, że Conor cały czas siedzi ostatnio na tt???
Nowe zdjęci z 30 listopada, jak Conor wchodzi do klubu  Funky Buddha w Londynie.
Jakie miny...Hahaha, jak je zobaczyłam, to mało z krzesła nie spadłam xD
Znalazłam ten filmik dawno, ale zupełnie o nim zapomniałam:

Zdjęcia Jack'a... Nazbierało ich się troche, bo on codziennie jakieś wstawia i nie da się ich ogarnąć, ale wybiorę kilka najciekawszych :D
Sweet focia w toalecie xD

No to chyba wszystko jak na razie... Do imagina :* Pa 
                                                                                          by Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz