środa, 5 grudnia 2012

tłumaczenie wpisów :P

Hey :P Jutro mikołajki, już się nie mogę doczekać :) Dziś dodam tłumaczenie wpisów na tt Conor'a, a jak będą komentarze to jutro dodam kolejną część imagina :D


Tł: Na początku Bóg stworzył niebo ... i ziemię ... i donuty posypane froot loops

Tł: America ... mamy zamiar zamknąć. SHIT. DOWN.

Tł:Świetna robota do @ ConorMaynard na jego pierwszy występ na arenie historii!

Tł:# KDWBJingleBall jesteś gotowy na nas!!! Yee
Tł: Wracam do UK!!!..........Na tydzień. Yes

Tł:Pomocy.
Rozmowa na tt Conor'a z Nathan'em z TW

Gify z wywiadu:
I teraz najlepsze, haha xD
                                                   Dobranoc :**
                                                       by Natalia

2 komentarze:

  1. Ymm... Nie obraź się ale niektóe tłumaczenia są troche bez sensu.. ;P
    Np. "froot pętle pączek"... Wiadomo że chodzi o donuty posypane ulubionymi płatkami Conora - Froot Loops ale troche dziwnie brzmi te tłumaczenie.. ;P.
    Mam nadzieję że się nie obraziłaś.
    Julia Maynard<3. (Julia Mayniac<3.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obraziłam się :) i dziękuje za wzrócenie uwagi xD internet się mi dziś zacinał i przetłumaczyłam na szybko, i nie zauważyłam. A no i błąd już poprawiłam.

      Usuń