poniedziałek, 31 grudnia 2012

xD

Hej :) Już dziś Sylwester!!! No a więc szczęśliwego Nowego Roku!!! Jak planujecie sylwka? Kupione już fajerwerki xD Ja jadę do koleżanek i zrobimy twitcama o 22 mam nadzieję że wpadniecie się z nas pośmiać xD Później podam linka ;)

Conor podał ten numer :) Ciekawe czy to jego... Zadzwoniłabym, ale jak ostatnio zadzwoniłam na numer Louis'a z 1D(wyciekł ostatnio do sieci) to za 5 sekund (poczta głosowa) zapłaciłam 3 złote...
Wiadomość z ostatniej chwili :) Conor już usunął ten numer ale udało mi się go zapisać :) Będziecie próbować zdzwonić??? Życzę szczęścia... A może odbierze...  Jak się dodzwonicie to dajcie mi znak :D Najlepiej nagrajcie rozmowę :) hahaha xD
Z okazji 1 miliona followers Conor nakręcił filmik z chłopakami( Anth'em, Jack'em i Alex'em).
Chłopcy wymiatają :) hahaha Szkoda tylko, że taki krótki ten filmik...
A tak przy okazji... Chciałabym mieć trochę więcej  followersów :) KLIKpomożecie? Będzie follow back ;)
                                                               To do wieczora :) Papa :* Udanego sylwestra!


1 komentarz:

  1. Właśnie obejrzałam to cudne video i padłam ze śmiechu, mina Conora wymiata i jeszcze jak spadł:)
    A kiedy on ten numer podał??? Ja natrafiłam już na jeden ale jest inny niż ten u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń