środa, 19 grudnia 2012

Newsy

Hej :D co tam?? Jesteście gotowi na koniec świata??? Haha xD wierzycie w to w ogóle??? Przed chwilą czytałam, że ma być w piątek o 10.00, a jeszcze na innej stronce czytałam, że nie będzie końca świata, tylko 8-minutowa rewolucja i że ludzie odkryją w sobie talenty, docenią życie i mówią, że w piątek w ludziach może się obudzić dusza pisarska, więc lepiej nosić kartkę i długopis ze sobą <HAHA>, więc jak was już natchnie na pisanie np: imagina o Conorze, to piszcie do mnie na nati125125@wp.pl i wasze imaginy będę na blogu wstawiać, a jak będzie dużo ich to zrobię specjalną zakładkę z nimi. Fajny pomysł??? A i zgłaszajcie się, żeby pisać tu ze mną na blogu też na ten mój emial. No to czekam na imaginy i zgłoszenia.

Nowe zdjęcie Conor'a, nie mogę go dodać bo coś się zacięło, ale macie link: KLIK

Kulisy kręcenia teledysku do Animal <3 KLIK

No to chyba tyle na dziś, przepraszam, że tak krótko, ale nic nie mogę znaleźć.
Z racji tego, że w piątek ma być koniec świata i możemy nie przeżyć<HAHAHA> a jutro możliwe że nie nic nie dodam bo się źle czuję, to chcę wam złożyć życzenia świąteczne:
By Wam wszystko pasowało,
by kłopotów było mało,
byście zawsze byli zdrowi,
by problemy były z głowy,
by się wiodło znakomicie,
by wesołe było życie!
No i coś ode mnie a nie z netu haha. A wiec życzę wam udanych świąt i dużo fajnych prezentów. A no i żeby każdy z was miał szanse spotkać z Conor'a, czy kogo tam chcecie :D A jak nie spotkać, to przynajmniej, żeby być na jego koncercie ;P    Życzy wasza Natalia :*
A tak przy okazji... Wiecie co dostaniecie pod choinkę? Jak tak, to co??
                                                                                     bye :* NATALIA :)
 

1 komentarz:

  1. Na początku gratuluję już ponad 11,000 wejść, co do poprzedniego imagina za krótki był... poproszę dłuższe:)
    Przy okazji obejrzałam ten klip i nie wiem jak to się stało, że go wcześniej nie widziałam a przecież tam jest panda:)
    Kocham takie klipy:)
    Co do zakładki o imaginach super pomysł:)
    Również życzę Ci wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń i żeby prezenty się udały:)
    Ja ponieważ nie mogłam się oprzeć zrobiłam sobie jeden sama: kupłam Contrast:)

    OdpowiedzUsuń