niedziela, 16 grudnia 2012

Imagin

Hej :D Dziś byłam na świątecznych zakupach;) a wy co robiliście? Nie chce mi się nawet myśleć, że jutro poniedziałek i szkoła... Czemu weekend nie trwa dłużej???   Ale jedno mnie pociesza, że jeszcze 5 dni do szkoły i ŚWIĘTA!!! ;D

Imagin.( KONIECZNIE włączcie to piosenkę KLIK )
             Jest weekend. Patrzysz na wyświetlacz komórki, zero nowych wiadomości. Wchodzisz więc na komputer, ale i tam nie masz już co robić, nawet simsy ci się znudziły. Postanawiasz gdzie wyjść, przeglądasz  internet i zobaczyłaś reklamę nowego filmu. Postanowiłaś wyjść na jego premierę, która będzie dzisiaj. Przebrałaś się w wyjściowe ciuchy z codziennych i wzięłaś kasę na bilet i popcorn.
-Gdzie idziesz?-zapytała mama.
-Do kina.
-W końcu gdzieś wyjdziesz, a nie siedzisz tylko przed tym komputerem. Tylko wróć na kolację.
-Dobrze mamo, pa.-powiedziałaś i wyszłaś z domu.
             Po drodze do kina zaczął padać wielki śnieg. Prawie nie było widać drogi, a na dodatek było ślisko. Poślizgnęłaś się i wpadłaś na jakiegoś chłopaka, który cię złapał w ostatniej chwili, bo inaczej leżałabyś już w zaspie.
-Przepraszam i dziękuje.-powiedziałaś nieco zawstydzona.
-Niema sprawy.-odpowiedział chłopak i uśmiechnął się do ciebie.-Każdy postąpił by tak na moim miejscu.
-Uwierz mi, nie każdy...-przypomniałaś sobie ostatnie wydarzenie. Szłaś, przewróciłaś się i nikt nie pomógł ci nawet stać, tylko się w ciebie śmieli.
              Popatrzyliście się na siebie jeszcze przez chwilę w milczeniu i każdy poszedł w swoją stronę.
              Weszłaś do kina i kupiłaś bilet oraz popcorn, i poszłaś do sali w której miał lecieć ten film.  Usiadłaś wygodnie w fotelu i założyłaś okulary 3D.
              Film był świetny do pewnego strasznego momentu. Wystraszyłaś się i twój popcorn wylądował na głowie chłopaka siedzącego przed tobą.
-Przepraszam.-jęknęłaś. W tym momencie chłopak odwrócił się. Był to ten sam chłopak, którego poznałaś przed kinem. Zrobiło ci się strasznie głupio i chyba się zarumieniłaś. Chłopak tylko uśmiechnął się i powiedział:
-Nic się nie stało.-wstał z swojego miejsca i usiadł na fotelu obok ciebie, który był akurat wolny.
-Może popcornu?-zaproponował.
-Nie, dziękuje.-odpowiedziałaś. Zastanawiałaś się, czemu ten chłopak jeszcze się na ciebie nie wkurzył. Wcale się nie gniewał i jeszcze przyszedł do ciebie, by cię poczęstować popcornem. Dziwne. Ty już dawno byś się wkurzyła...
                Po obejrzeniu filmu wyszłaś jak najszybciej z kina. Szłaś, gdy usłyszałaś za sobą głos:
-Czekaj! Zapomniałaś czapki!-zawołał. To był znów on.
                 Wzięłaś czapkę i chciałaś już iść, gdy...
-Może poszłabyś ze mną na pizze?
-Dzięki, nie jestem głodna.
-To może na spacer?
-Na to też nie mam ochoty...
-Proszę, za ten popcorn, który wylądował na mojej głowie...
-No dobrze, ale już mi o tym nie przypominaj...
-Okey.-odpowiedział zadowolony chłopak.
                  Spacerując nie byłaś za bardzo rozmowna.
-Nawet się nie przedstawiłaś.-zarzucił chłopak.
-Jestem (T.I.), a ty?
-Jestem Conor Maynard.
-Czekaj... Ty jesteś tym, piosenkarzem, tak?
-Tak.
-Sorry. Nie poznałam cię, bo nie słuchałam takiej muzyki, ale masz jedną fajną piosenkę. Moja koleżanka cię uwielbia.
-Fajnie.
                    Potem chłopak odprowadził cię do domu i wymieniliście się numerami.
                    Weszłaś do domu.
-Kto to był?-zapytała twoja mama.
-Kto?
-Ten chłopak.
-A Conor... Kolega. Poznałam go dziś w kinie.-odpowiedziałaś na resztę pytań swoich rodziców i poszłaś do pokoju. Usłyszałaś dźwięk sms'a. Odtworzyłaś wiadomość. Była od Conor'a i brzmiała tak: O której idziesz jutro do szkoły? Może bym po ciebie przyszedł i odprowadził cię. Od razu odpisałaś: O 7.00. Jasne, przyjdź po mnie, fajnie będzie.
                       Następnego dnia punktualnie o 7.00 pod twoim domem czekał Conor i tak było codziennie. Zaprowadzał cię do szkoły i odbierał cię z niej. Bardzo się zaprzyjaźniliście. Pewnego dnia Conor wyznał ci miłość. Ty czułaś do niego to samo i od tej pory jesteście parą.
Chcę odświeżyć listę piosenek na blogu. Które piosenki Conor'a mam dodać, żeby wam się miło bloga czytało, bo na razie są tylko dwie... Piszcie w komentarzach, które piosenki i covery Conor'a ;) i przypominam o zgłaszaniu się na redaktora. Nie zapomnijcie o tym, bo termin jest tylko do tego piątku :)
I jeszcze na koniec dwa zdjęcia:
Mały Conor... Jaki on był słodki *.*... Zresztą dalej jest xD
Hahaha :D zdycham z tego:
Jak ktoś nie ogarnia z czegoś się ciesze, to spójrzcie jaszcze raz:
                                                                                                      by Natalia

2 komentarze:

  1. swietny imagin c:
    a co do piosenek, to ja proponuje Turn Around, Animal, Take off, Better Than you, Rockeeter, Fire, True... wiem... duzo tego.. :D
    ~Julia Maynard<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Better than you, Animal, Turn Around i jego pierwszy cover

    OdpowiedzUsuń